Fitness w domu

Fitness w domu

Jeśli nie chcemy udawać się na siłownię, to możemy zacząć ćwiczyć w domu, gdyż dla początkujących każda aktywność fizyczna jest ważna. Pozwoli to na pracę nie tylko nad odchudzaniem, ale pozwoli również poprawić kondycję oraz ogólny stan zdrowia. Jak odpowiednio ćwiczyć w domu?

Jak ćwiczyć w domu?

Na samym początku wystarczy jedynie mata, gdyż wiele ćwiczeń możemy wykonywać używając jednie ciężaru własnego ciała. Zawsze przed treningiem należy przeprowadzić rozgrzewkę, która powinna trwać około 15 minut. Główna część treningu musi być odpowiednio wymagająca, ale należy również uważać aby nie ulec przetrenowaniu. Dobrym wyborem na początek może być trening obwodowy, podczas którego wykonuje się około 8 ćwiczeń pod rząd, bez odpoczynku, przez około 30 sekund.

Zalety i wady

Taki trening jest dobry, ponieważ oszczędza się czas i pieniądze na dojazdach do siłowni. Można go wykonać w dowolnym momencie, a dla początkujących nie jest wymagany żaden sprzęt. Wadą może być nieodpowiednie dobranie obciążeń, które jednak można wspomóc masażem https://salonmandala.pl/salony/salon-mandala-warszawa/, który pozwoli naszemu organizmowi szybciej się zregenerować oraz przy okazji zrelaksować i odprężyć. Inną wadą treningu domowego jest wymóg samodzielniej motywacji, gdyż w domu raczej nikt was nie zmotywuje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *